piątek, 12 kwietnia 2013

16.forever music




heeej :)
a więc jestem .. byłam chora, umierałam na anginę ,ale jestem . Może nie w pełni sił itp ,ale staram się wracać do normalnego życia xD Dziś post o muzyce ( pomysł Kin) Mianowicie słucham praktycznie każdego gatunku muzyki ... więc przedstawię wam po kilka propozycji z każdego rodzaju muzyki :) Oczywiście uzasadnię swój wybór ;) z góry przepraszam za jakieś błędy ,ale jestem tylko człowiekiem i nie muszę wiedzieć wszystkiego i mam prawo do pomyłek :)
  • Może zacznę od muzyki pop . Chodzi oczywiście o różnego rodzaju nowości .Wiadomo większość osób w moim wieku słucha piosenek ,które usłyszą w radiu itp. Takie nutki po tygodniu najczęściej się nudzą wiec szału nie ma xD Obecnie często słucham Feel this moment bo po prostu szybko wpada w ucho xD 


  •  Następnym gatunkiem muzyki jest Rap .Moim zdaniem rap jest bardzo prawdziwy . Często przez jakieś mocniejsze słowa można wyrazić całe swoje emocje . Jak mam zły humor zawsze włączam sobie B.R.O , HuczuHucz ,Magika ,albo kogoś kogo nawet dobrze nie znam . Ważny jest przekaz ... dzięki ,któremu jest mi zawsze lepiej . Macie tu kilka kawałków ,której lubię . a HuczuHucz wybrałam dlatego ,że mam z tym kawałkiem dużo wspomnień ... może nie koniecznie szczęśliwych ,ale na pewno pouczających :)
  
  • dalej.. to może Dżem ... dla mnie ich piosenki są serio wyjątkowe... ponadczasowe ... i dla każdego. Ja słucham Dżemu od około 2 lat . Do kołyski ... dzięki temu kawałkowi wszystko się zaczęło . U mojego brata rodzonego było to grane na weselu ku pamięci kolegi ,który zginął w Afganistanie ... To mi się spodobało potem były kolejne tytuły i tak od czasu do czasu słucham sobie tego zespołu .




  • Reggae :) pamiętam jeszcze jakiś rok temu nienawidziłam reggae ;D w sumie sama nwm czemu xD To fajna muzyka. Można się wyluuuuzować przy niej .Zaraziła mnie tym Natalla :) Słucham tak jak pop'u jak są jakieś nowości itp :) Często są to przypadkowe piosenki ;P





  • metal rock itp . Wiem nie znam się na tej muzyce ,ale nie ukrywam ,że lubię posłuchać czegoś mocniejszego  . Szczególnie gdy rozpiera mnie energia ! Pamiętam koncert w Makowie . Wyszalałam się nieziemsko ! Nie jaram się Nirvaną , Guns'ami itp po prostu czasem mam taką ochotę na coś innego ! Smells like teen spirit wstawiam bo to chyba klasyk :) a Nickelback uwielbiam ... to muszę stwierdzić . Poruszyła mnie ich piosenka z teledyskiem Lullaby . Jak pierwszy raz to oglądałam to miałam łzy w oczach .Coś pięknego .




  • disco polo hah :) wiele osób wypiera się tego typu muzyki ,ale jak jest dyskoteka to najlepiej się można bawić przy takich rytmach ;D No co tu pisać ?! Proste teksty ...czasem bez sensu ,ale zabawa jest najlepsza ! Najlepsze na imprezę :


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz