niedziela, 31 marca 2013

15.kocham ,lubię , nienawidzę ....

heeeeeej ! :) 
mordeczki moje kochane wiem są już święta ,a ja nawet Wam życzeń nie złożyłam . Niestety czułam się masakrycznie i w sumie to nadal boli mnie głowa , gardło , oczy etc. Uwielbiam być chora na święta . Co się dziwić skoro są taki 'śnieżne' . No ale już : Mam nadzieje ,że wasze śniadania wielkanocne były równie smaczne jak moje , ale życzę Wam przede wszystkim dużo uśmiechu , zdrowia , spełnienia wszystkich marzeń ,szczęścia i żeby całe jedzenie ze świąt poszło ... Dziewczyny wiedzą gdzie xD no i mokrego śniegusa dyngusa <3 hahaha :)
aa więc może przedstawię wam o co chodzi w tytule. To jest
następny pomysł na notkę . Czyli dokończę każde zdanie :
  1. KOCHAM...
  2. LUBIĘ...
  3. SZANUJĘ...
  4. NIENAWIDZĘ...
  5. JESTEM...
  6. NIE JESTEM...
  7. OCZEKUJĘ...
  8. W PRZYSZŁOŚCI CHCIAŁBYM...
1.Kocham moją rodzinę i przyjaciół najbardziej na świecie ! Nikt nie jest w stanie zastąpić mi mojej mamy taty , rodzeństwa czy przyjaciół ... oni są wyjątkowi . Kocham też muzykę... bo przy niej mogę się odstresować nawet płakać ,ale mogę też śmiać się bo są kawałki ,które potrafią przywołać pozytywne wspomnienia i od razu jest lepiej :) Dlatego właśnie nie ograniczam się do jednego rodzaju muzyki . Słucham trochę Polskiego Rap'u ,Reggae wcześniej trochę Metalu i Rocka , ale też dużo nowości i czasem Disco Polo ! :) Moim zdaniem żadnego rodzaju muzyki nie można nazwać bezużytecznym waleniem o garnek , bo ktoś włożył masę pracy ,aby powstał jakiś kawałek , a na świecie zawsze znajdzie się ktoś komu się ten kawałek spodoba :)
2.Lubię na pewno wiele osóbek na tym świecie :) Wiadomo nie każdego muszę kochać ,ale lubienie kogoś to też fajna sprawa bo... jeśli kogoś bardzo lubię i jest to szczere to ta osoba może na mnie polegać i takie tam ...
lubię też robić zdjęcia co chyba każdy zauważył :) Szczerze ... może i nie mam profesjonalnego sprzętu ani mega wiedzy na temat fotografii ,ale dla mnie najważniejsze jest to ,że po prostu to uwielbiam ! Zdjęcie robi się przede wszystkim duszą i sercem , a nie jakimiś drogimi nikonami czy wielkimi obiektywami . Bo to nie chodzi o to . Fakt to pomaga ,ale moim zdaniem fajniej jest jak ktoś umie stworzyć coś z niczego. Uwierzyłam w siebie dopiero po tegorocznej Ferze ,na której zajęłam 2 miejsce :) Chociaż najbardziej byłam zadowolona gdy jakaś zupełnie obca mi dziewczyna(która znała się na rzeczy ) stała przy stole ze zdjęciami konkursowymi i bez wahania powiedziała ,że to moje zdjęcie powinno wygrać ... Byłam wniebowzięta ...
3.Szanuję na pewno osoby ,które na to zasługują . Chyba każdy wie o co chodzi. Bo jeśli ktoś sam siebie nie szanuje to nie powinien wymagać tego od kogoś innego .To tyle w tej kwestii...
4.Nienawidzę ... ooo ... po pierwsze nienawidzę fałszywych ludzi . Po prostu nie ogarniam jak można być tak perfidnym .Znam kilka takich osóbek ,które najpierw obrabiają dupę , a potem o mało co komuś w nią nie wejdą  -,- Po drugie nie cierpię gdy ktoś myśli ,że wie coś lepiej ode mnie ;/ Chodzi mi o takie coś typu ' zakochałaś się w nim , to widać' chyba ja lepiej wiem co czuję i myślę tak ?! Nie radzę nikomu mieć do mnie takich aluzji ... Po trzecie wkurza mnie fakt ,że wiele osób zachowuje się w podobny sposób .Nie będę tego tłumaczyła ,bo serio posypią się jakieś hejty  ..
5.Jestem... hm.. wrażliwa... bo często ryczę nawet na filmach . Wzrusza mnie wiele rzeczy ,spraw i sytuacji ... mniejsza. Pomocna i zazdrosna też jestem  moi przyjaciele wiedzą to chyba najlepiej ... W sumie wszystko znajdziecie wszytko w poście 9 :)
6.Nie jestem osobą ,która zakochuje się w co drugim chłopaku . Fakt może czasem palne jakieś 'ale ciacho , albo cudownyy jest *.* ' ale to chyba normalne u każdej nastolatki . To ,że ktoś jest fajny z wyglądu na pewno nie wpłynie na to ,ze się w nim zakochuję . . Jestem już trochę dojrzalsza i rozumiem o co chodzi w miłości ,związku itp..Nie lubię pisać o sobie . Najważniejsze ,że moi bff wiedzą jak się nie zachowuję i tyle ;)
7.Oczekuję od reszty szczerości ,ale też wyrozumienia ,bo przecież nie każdy robi wszystkiego idealnie. Często też oczekuję od innych pocieszenia, jakiegoś dobrego słowa :) Chyba jak każdy chcę szacunku dla mojej osoby .Krótko zwięźle i na temat :)
8.W przyszłości chciałabym ... mam dużo planów na przyszłość . Chociaż wiem ,że większości i tak nie uda mi się zrealizować to jakoś nie mam zamiaru o nich zapominać xD No dobra a wiec jeśli chodzi o mnie to tak :  Chciałabym ,żeby ludzie postrzegali mnie inaczej niż teraz , bo wiem ,ze wiele osób ma wyrobione o mnie zdanie ,że jestem nudna dziecinna itd... ale moim zdaniem tak było kiedyś ... A jeśli chodzi o zawód,szkołę itp to na prawdę nie mam pojęcia mam kilka pomysłów na życie : dziennikarka , nauczycielka , policjantka nie wiem ... kompletna pustka...





nie wiem w sumie dużo napisałam ... z góry przepraszam za jakieś głupoty ,ale jestem chora więc nie do końca jestem w stanie wyłapać wszystkie błędy etc.
Jak macie jakieś fajne pomysły na notki to piszcie na ASK'u i w komentarzach :)
Dziękuję ;)

3 komentarze:

  1. tam w lubię to powinno być, lubię pomysły Kingi na notki, ale nie przecież Paulla nie pomyślała, dzięki ;* -,-/ Kingaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ej no jestem praktycznie w każdym poście wspomniana ogaaar !:)

      Usuń
    2. W tym nie wspomniałaś ;D

      Usuń