sobota, 20 kwietnia 2013

17.sobota

Witaaam ! :)
Sporo się dzieje ,ale nie mam ochoty o tym pisać ... serio nie dziś...nie chce o tym myśleć ...wiedziałam ,że jeszcze trochę i wszytko się zepsuje ;( To już ostatni raz ... wszytko okaże się jutro...

Dobra koniec ! Zdjęcia z Częstochowy będą pewnie w tygodniu ... a dziś kilka fotek z dziś z Olą i Klaudią :) DZIĘKUJĘ DZIEWCZYNY !  myślałam ,że będę skazana na siedzenie w domu ,ale całe szczęście popołudnie było mega :* najlepsze zdjęcia rowery obgadywanie sukienki przedziałki hahahah wszystkooo :*














3 komentarze:

  1. no zawaliście było. i też DZIENKS , hah.xd
    zdjęcia... hahahahah.xd jakie debile boż
    <3 kochAM cie !!!! / Ola : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesz się ,że nie wstawiłam z przedziałkami<3 haha
      ja Ciebie teeż :*

      Usuń
  2. Bardzo fajny blog. ;)

    ~ Obserwuję i pozdrawiam. ^^

    OdpowiedzUsuń