środa, 27 marca 2013

14.ciekawostki o mnie ;)

Hej:)
Postanowiłam tu coś zmienić bo tamten wygląd trochę mi się znudził :)
od jutra mam wolne bo święta , wiadomo rodzinka ,przyjaciele , ogarnianie tego wszystkiego to też męczące ,ale to lepsze niż te uczenie się ;P
Kin mi dała pomysł na notkę i postaram się jakoś temu sprostać ;D hahaha mianowicie napiszę wam kilkanaście ciekawostek o mnie (mogą być trochę dziwne ) :) no dobra :
1.Gdy zasypiam zawsze muszę mieć włączony telewizor albo telefon ( bo wiadomo boję się zasypiać w ciemnościach )
2.Gdy wracałam do domu w burze(której się boję ) przez całą drogę(1km) mówiłam sama do siebie 'idź dalej ,idź dalej ' i machałam rękami .
3.Mam lęk wysokości .
4.Boję się jeździć windą .
5.Zasypiam zawsze na prawym boku a budzę się na lewym xD
6.Gdy szukam czegoś na półce w sklepie muszę każdy produkt dotknąć , tylko wtedy znajduje to czego szukam .
7.Nie mogę się uczyć w całkowitej ciszy.Zawsze muszę słyszeć jakiś minimalny hałas np. tv w pokoju obok.
8.Nie lubię być sama w zamkniętym pomieszczeniu.
9.haha nie potrafię zaoszczędzić pieniędzy .
10.Jestem strasznie nerwowa.
11.Rzadko kiedy jem jabłko razem ze skórką . Może dlatego ,że gdy byłam mała to się nią zakrztusiłam .
12.Nie umiem się uczyć w bałaganie . Musze najpierw wszytko ogarnąć dopiero potem biorę się za naukę xd
13.Nigdy nie miałam nic złamanego
14.W moim przypadku często liczy sie ilość a nie jakość xD
15.Kiedy idę z kimś na zdjęcia mam 354753534759 swoich zdjęć a podobają mi się zaledwie 2 lub 1 ;D
16.Gdy jestem wkurzona to albo płacze ,ale rzucam czym popadanie xd
17.Zasypiam z włączonym gadu na tel  haha xD
18. Zmieniam zdanie 234567890 na minutę xD
19. Lubię czytać archiwum mojego brata na fejsie xD
20.CHCĘ PRZYTYĆ !! :(
21.Potrafię wymusić łzy .
22.Gdy chce mi się śmiać a nie mogę (bo np nie wypada ) to odruchowo ściskam osobę obok z rękę :D
23.Zawsze mam tyle do opowiadania osobie z którą się długo nie widziałam , a jak tylko zapyta 'no to co się działo ?' to odpowiadam 'w sumie to nic ' xD dopiero po jakimś czasie wszytko relacjonuję.
24.Mam niesamowitą pamięć do imion i nazwisk :)
25.Jem bardzo dużo ,a w ogóle nie tyję .
26.Uwielbiam się wyzywać i wygłupiać z moim kochanym 30-letnim bratem <3 <3
27.NIENAWIDZĘ SMAKOWYCH PALUSZKÓW <rzygam>
28.Często mam zwidy , przesłyszenia... moja wyobraźnia nie zna granic xD
 29.Nie lubię chodzić do kina.
30. Robiłam 6 weidera przez siedem dni i dalej mi się nie chce ;P
31.Nie jadam pizzy ( ewentualnie w domu) . 


WIEM NIEKTÓRE SĄ BEZ SENSU . ale musiałam dobić do przynajmiej 30 ;D
możliwe ,ze jeszcze potem coś dopiszę ;d

3 komentarze:

  1. Świetne!;*
    Obserwuje i licze na to samo;*
    zapraszam --> http://aatyskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ciekawostki, dużo się o tobie dowiedziałam :3
    Zajrzysz do nas ? ♥
    http://best-frieend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez mam mase różnych dziwnych nawyków, przywyczajeń.
    Też nie jeźdze windą. Budzą we mnie wewnętrzy niepokój :)

    OdpowiedzUsuń